Thursday, January 1, 2009

Selamat Datang 2009

hello hello hello 2009 ! selamat tahun baru di ucapkan kepada semua pembaca setia blog kami.haha.ada ke ? sokeh la.:) jeng jeng jeng, bagi membuka tirai tahun baru blog kami ini, sekali lagi kami ingin memperkenalkan seorang yang telah menyerlah di blog ini dan dia merupakan model tetap kami yang dengan officialy-nya memberi kami meminjamkan wajahnya yang nsem itu untuk di edit dan di sumbatkan dalam blog ini. terima kasih ! :)

dengan ini di-persila-kan model tetap kami yang dikenali sebagai shy'rul afneyzam (shy), ataupun lebih mesra di panggil cecem ! uuupppppsss uuuppppsss uupppppsss ! kepada shy : terima kasih kerana anda telah menjayakan blog kami ini dengan jayanya.penghargaan anda sangat di hargai.camny la cap ehh !

TENTANG GAMBAR - 5TH EDITION
LOKASI - FOOD COURT PAVILION

AUUU CAAKKKK !

Gambar ini di ambil ( bukan di candid ) semasa shy duduk di hadapan kami, selepas makan di pavilion..hehe..teori lucu kan muke dia.yeeeeaa.tapi takpe,mseh kelihatan cumil wahai afneyhuu.hahah.setakat gambar candid pun still cecem, neh kan lagi kami ambil dengan kebenaran.kankan ? haha.pape pun tujuan shy buat 'auu cakk' tu , bukan suka-suka tau.'auu cakk' tu bermaksud, SELAMAT TAHUN BARU MALAYSIA.selain itu juga ia bermaksud, GOOD MORNING , AFTERNOON , EVENING , NIGHT MALAYSIA.wahhh.complete! haha.so jangan salah anggap ek :)

to shy or cecem : terima kasih kerana telah memberi kerja sama kepada lynyu production, untuk meng-edit gambar-gambar anda dan menyumbatkannya dalam blog yahh.sebagai penghargaannya,teng tedeng...... tak ada apa pun. penghargaannya,dapat jadik model kami bagi membuka tirai 2009 neh jelah.ahahaha ! :) tenkiu tenkiu !