Tuesday, January 20, 2009

model baru lagi ?

yezzaaaa. cakk cakk cakk ! kami kembali lg.hehe tapi untuk kali ini , kami akan membuat kelainan sdkit dari segi model & ape2 yang swaktu dgnnye, kerana kami akan mengenalkan kepada anda semua, model k3 kami, yang pasti akan malatopp & bakal juga menerima kontroversi yang hooooott dpd mereka2 yang tidak berpuas ati dgn kami seperti rakan mu juaa bemy , iaitu shy ! hehe uuppppppsss! sudah terkantoi di situ , pasti anda semua sdh dpt menduga kan siapa dia ? yieeaaa. terima lah , mohd zulhelmie selaku model ketiga kami ! sgt kacaks ! :)

TENTANG GAMBAR - 7TH EDITION
LOKASI - FOOD COURT ALAMANDA

hehe. btol kacak an ? haa. dh ckp dh. kowg taknak caye. haha. kami tidak berapa pasti dgn keadaan gambar di atas. apa sebenarnya yang dilakukan oleh dia ? adakah sedang mabuk ? atau sedang bingung ingin melamar siapa ? ataupun dia sedang bercita-cita ingin pergi ke US ( tak psti bndera ape tuh. bntai je. kalau salah maaf ! ) ? haa. jawab2 ! haha. tp tkpe , yang menariknye gambar dia neh , ada snow. wahhh. sungguh romantika. ahahaqahhaa. snow trun dr mne ye incik elmi ? :)

kepada sesiapa yang telah TERjatuh hati dgn dia neh , harap maaf ye , die sudah berpunya. uuupppppsss3 ! adakah benar ? kami jua tidak pasti sebanarnya. bantai sje lah. haha.& untuk pengetahuan anda semua, elmi ni jua lah yang mengenalkan kami kepda model tetap blog ini , iaitu shy. mereka berdua tersgtlaaaahhh kamcing sehingga tidak mampu untuk berjauhan. ohh ! sungguh menyentuh hati bukan ? yieeaaa.tapi walauapepun , air yang dicincang tidak akan putus ya. ingat itu elmi , pesanan dri kami, adek2 mu yang tercinta. ahahahqahaha :)

jadi , kepada kesemuaaaa modeling kami yang telah sudi menyumbangkan wajah anda terhadap blog ini , kami tersangaaaatlahh berterima kasih dan berharap akan ada gambar candid lain la ye. kalau takde pun , kami akan tetap berusaha mengedit gambar yang sedia ada menjadi lebihhh menarik. jangan maen2 ! kami lah juara editan gambar di duniawi. HAHAHA ! :)

p/s : bemyhuu. jangan marah ye.ini hanya lah gurauan semata2. asek shy je yg kne. mean pn dh kne kn. neh bemy pule. hehe. lps neh siapa pula ? eheemm ehemmm. tungguu ! yang pasti kpd sesiapa gambarnye tiada lagi dlam blog ini , jangan ngat anda suda terselamat ye. tidakk ! haha :) nyamni nyapp ehh ! ampun maaf ! harap maaf diterime !
:)