Monday, December 29, 2008

Uuupppppsss3 ?

uuupppppsss uuupppppsss uuupppppsss ? apakah itu ? tentu ramai yang tidak tahu akan kejadian uuupppppsss uuupppppsss uuupppppsss itu sebagai trademark kami kan ? haha.okelah, di sini kami ingin menerangkan kepada anda semua tentang trademark kami itu.

kejadian trademark uuupppppsss3 itu terjadi apabila kami berdua kebusanan semasa berada di taman NYAMUK pada 17 dec yang lalu dan mengenakan mean & shy tentang date mereka yang agak terganggu.uuuppppppsss3. kami pun kurang mengerti dan faham bagaimana trademark ini buleh terjadi. mungkin kerana kubusanan kami yang telah menggugat fikiran kami sehingga membuat trademark yang sedemikian. haha. ntah la afyq ~ uuupppppsss uuuppppppssss uuuppppsss !! :))

dan cara kami membuat trademark uuupppppsss3 itu bukan calang-calang orang buleh buat ye. hanya kami berdua dan mereka yang telah melihat sahaja yang boleh melakukannya. haha. di dalam video camni cap ehh yang kami kendalikan semasa berjalan di bb 18 dec yang lalu, kami telah menyelitkan & mengenterpremkan diri kami dgn mempromot juga trademark kami.silalah ke blog camni cap ehh untuk melihat kami mengendalikan rancangan tersebut. haa jangan macam - macam ! haha kepada shy & elmi maaf ye kerana telah merosakkan rancangan anda :D

kami tersangatlah tidak menyangka dan amat terharu kerana ramai individu antaranya rakan-rakan elmi atau bemy secara terang-terang telah ikut cara kami membuat uuupppppsss3 apabila keluar lepaking bersama kami. antaranya pastilah shy. die buat amatlah tidak boleh blah ye. ahhahaha. selain itu, kak fara juga, lihin ?? dan beberapa individu laen yang kami tidak tahu bahawa mereka lakukannya atau tidak.. haha papepun terima kasih di ucapkan. teruskan menyokong kami. uuuuppppppsss uuupppppsss uuupppppsss !! haha :))



LOKASI - DI TEPI SAWAH , MERSING

UUUPPPPPSSS ! UUUPPPPPSSS ! UUUPPPPPSSS !