Wednesday, December 24, 2008

Monolog Pantai Bersama Wani Ardy



TENTANG GAMBAR
LOKASI - BAGAN LALANG

relax saje.kami bersama pengacara camni cap ehh lepak bersama wani ardy di bagan lalang 22 dec, isnin lepas.gile best! terima kasih kpd shy kerana dh bersusah payah cari kereta semata-mata untuk join wani ardy di pantai.wahhh.&& kesusahan shy mmbantu kami berbaloi apabila kami semua dapat lepak dgn wani sambil berjaming.wuhuu.

nantikan video lagu wani ardy di youtube untuk menyaksikan kami (lynn,ayu,mean,elmi,shy && dada) bersama-sama wani menyanyi dan menari dalam lagu knock knock wonderment, broken && stamp collector. wahhh. keterujaan melanda.haha.&& nantikan juga video blog terbest edisi bagan lalang bersama wani ardy di blog camni cap ehh yang akan datang.tunggguuuu !

satu hari dapat lepak dgn wani.memang tak disangka.tak rugi kami datang jauh-jauh dari nilai semata-mata nak jumpa wani.haha.thnx to muaz juga sebab bagi pinjamkan kereta anda.hehe.tapi lagi menggembirakan, kami dpt num phne wani !! jeng jeng jeng ! nak?? minta sndri.hahaha



HOO HOO SEK GAA ! :)

maaf kerana kami tidak dapat meng-upload video nyanyi bersama wani ardy atas kesilapan teknikal,video tu ada pada elmi.kalau kami dapat semula video itu akan diserta mertakan meng-uploadnya.terima kasih ! :)