Saturday, February 14, 2009

hoo laa laaa

ngeeeeeee...entry kali ini, kami hanya mampu untuk membebel dan mengata ! HAHA.tiada gambar untuk di tayangkan rasanya.kan ayu?ntah laa.lynn pun lupa.hehe.tapi tkpe,dpt bebel pun jadi laa.haa.kami ingat nak bebel pasal model-model kami, iaitu shy,mean,elmi.sebelum apa-apa, mohon maaf dulu agak-agak kalau anda betiga terasa.hanya mahu membebel akan keadaan semasa.hehe. :)

first of all tentulah shy ! model tetap kami.mana dia?mana dia menghilangkan diri?agak lama juga kami tidak mendengar khabar dan cerita tentang dia.rindu juga pun ada.haihh.kemungkinan dia busy sampai tidak sempat untuk menghubungi kami.kan kan kan? HAHA.kami memang bijak.terima kasih.ngeee ! pape pun,kami ada menerima maklumat dari sumber-sumber yang bole dipercayai tentang shy.kami rasa tidak perlulah diberitahu apa maklumat itu..tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....walaubagaimanapun, kami berharap agar shy tidak akan melupakan kami disini jika berlaku sesuatu yang baik terhadap diri anda , bak kata pepatah ' bagai kacang melupakan kulit '. tau shy?hehe.go go chaiyok!!!! :)

shyrul afneyzam watuna

tentang model kedua kami, iaitu mean.rasanya tiada apalah yang ingin dikatakan tentang dia.sebab gambar dia sekali je penah terpampang dalam blog kami ini.yang kami tahu, bahawa dia sentiasa sihat sejahtera.itu sahaja, HAHA ! nak tau lagi ? pegi tanya sendiri laaa.hehe

shameen azmi

teng tedenggggggggggggggggggggggggggggg.yang terakhir ialah untuk elmi.selaku model ketiga kami.hehe.untuk dia nih juga, tiada apalah yang ingin di bebelkan sangat.hanya mahu elmi tahu bahawa silalah menyerahkan wajah anda untuk blog kami ini.kami telah kekurangan gambar ! huargggggggggghh ! kan ayu ? HAHAHA. gambar elmi ini juga tidak banyak dipaparkan dalam blog kami, rasanya 3 kali kot.2 gambar bersama shy dan 1 gamba sendrian.betul kan? haha.tak ingat laa.sory kalau salah.ngeee :)

mohd zulhelmie zullifan

walalallallalalalallala.itu sahajalah kot.kami pun sudah kepeningan.tak tahu nak bebelkan pasal apa lagi.
so kita ENJOYYYYYYYYYYYYY !